HomeKlachtenprocedure

Compliment of klacht

Wij willen onze zorg voortdurend verbeteren. U kunt ons daarbij helpen. We streven ernaar dat u zich bij Gender Clinic thuis en op u gemak voelt.

Toch kan het gebeuren dat u als cliënt, familie of belanghebbende niet tevreden bent over de zorg, dienstverlening of over de manier waarop u bent bejegend. Bent u tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat ook graag! Een klacht zien wij bij Gender Clinic als een advies om de kwaliteit van zorg te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Wanneer u ontevreden bent en hierover een klacht wilt uiten, bespreek dit dan eerst met de betreffende persoon zelf. Een gesprek kan vaak al veel oplossen.

Het kan gebeuren dat het niet lukt om tot een oplossing te komen of dat u de klacht niet met de betrokkene wilt of kunt bespreken. In dat geval kunt u een mail sturen of bellen naar de kwaliteitsfunctionaris van Gender Clinic. Neem contact op met Monique van Vlaanderen, kwaliteitsfunctionaris: kwaliteit@genderclinic.nl Na het ontvangen van de klacht nemen we zo spoedig contact met u op.

Klachtenfunctionaris

Als de tussenkomst van de Kwaliteitsfunctionaris niet tot een bevredigend resultaat leidt, of u de klacht niet wilt of kunt bespreken met de kwaliteitsfunctionaris, dan is er de mogelijkheid om contact op te nemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, Peter van Muijen, 06 401 49 821. Mailen kan ook: p.vanmuijen@hetlsr.nl

Geschillencommissie

Gender Clinic is lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) en voldoet aan de keurmerkeisen zoals die door ZKN zijn opgesteld. ZKN heeft zich aangesloten bij een geschillencommissie, waar de leden van ZKN automatisch aan zijn verbonden. Meer informatie hierover vindt u op de website van ZKN

Opmerkingen, complimenten of verbeterpunten

Het spreekt vanzelf dat we graag suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken binnen onze kliniek te verbeteren. U kunt tips en ideeën bij ons kwijt via uw (behandelaar) specialist, verpleging, en aan de medewerkers van de balie. Als u uw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op de wensen van onze cliënten.

+31(0)88 - 8910019
info@genderclinic.nl
Patiëntenportaal
English